گهر زاگرس شرايط حضور در ليگ برتر را ندارد
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 



سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به باشگاه گهر زاگرس اعلام کرد امکان حضور اين تيم در ليگ برتر با توجه به امکانات شهرهاي دورود و خرم‌آباد وجود ندارد.


امير عابديني مشاور مدير عامل باشگاه گهر زاگرس در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت اين باشگاه اظهار داشت: نامه‌اي با امضاي غلامرضا بهروان رئيس سازمان ليگ برتر به باشگاه ما رسيده و در آن عنوان شده کارشناسان فدراسيون فوتبال از امکانات ورزشي شهر دورود و خرم آباد لرستان بازديد کردند و نتيجه گيري کرده‌اند که هيچ کدام از وزرشگاه‌هاي خرم آباد و دورود پاسخگوي ليگ برتر نيستند و امکان حضور تيم‌هاي ليگ برتري در آن نيست.

وي ادامه داد: در اين نامه همچنين اعلام شده امکان به روز رساني امکانات و تجهيزات ورزشي تا قبل از آغاز مسابقات ليگ برتري وجود ندارد، بنابراين استان لرستان امکان تيم‌داري در ليگ برتر را ندارد.

عابديني در مورد اينکه سرنوشت تيم گهر با توجه به اين نامه چه خواهد شد، گفت: مسئولان استان 20 روز فرصت دارند تا يک کار سخت و شاق را انجام دهند و استان لرستان را به استانداردهاي ليگ برتر برسانند. اين کار اگرچه غيرممکن نيست اما بسيار سخت است. در غير اين صورت راهکار ديگر اين است که يک تيم ليگ دسته اولي به دورود داده شود و امتياز اين تيم ليگ برتري به يک خريدار واگذار و آن تيم از استان خارج شود.

وي در مورد خريداران باشگاه گفت: محمدرضا ساکت يکي از خريداران امتياز باشگاه است که قرار است تا فردا نتيجه را به من اعلام کند.

عابديني در مورد وضعيت داماش گيلان گفت: بحث انتقال اين تيم نيز حداکثر تا فردا مشخص خواهد شد. حسين هدايتي قرار است در اين زمينه به من خبر دهد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:گهر زاگرس, :: 16:59 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 91671
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان